New Weblog | Nieuws | Archief| Forum
gamecorenetwork gamecorenetwork gamecorenetwork gamecorenetwork gamecorenetwork
gamecorenetwork gamecorenetwork gamecorenetwork


Bekijk nu de nieuwe GameCore Weblog op www.GameCore.nl!
Nieuws | Europese releasedatum Pokémon Diamond & Pearl | Gepost door: Cubic X

Europese releasedatum Pokémon Diamond & Pearl

Pokémon heeft een aantal jaren geleden een enorme rage ontketend, die rage is nu weer wat afgezwakt. Toch blijft Pokémon nog steeds populair en daarom blijft Nintendo komen met Pokémon games. De nieuwste versies hebben een Europese datum gekregen.

Pokémon Diamond en Pearl zijn in Japan al uit en vandaag start de verkoop van deze spellen in Amerika. In Amerika zijn er al meer dan 500.000 pre-orders geplaats en ook in Japan verkopen de spellen weer als een dolle stier, wij in Europa moeten nog even wachten op deze twee nieuwe Pokémon games. Gelukkig voor de fans hebben ze een datum om naar uit te kijken want Pokemon Diamond en Pearl zullen in Europa vanaf 26 juli worden verkocht.

  
Gast
Geplaatst op 22/04/2007
Poepzwijn

86.86.73.109
BOEEEEEEEE
Gast
Geplaatst op 22/04/2007
The Source

85.145.153.211
ik zou maar niks zeggen poepzwijn jij moet een boek voor dummies kopen: hoe vang ik pokemons
Gast
Geplaatst op 22/04/2007
poker

62.45.85.63
tering tieves kanker zooi! WAAROM ZO LAAT!!!!
Gast
Geplaatst op 22/04/2007
Harold

82.170.172.70
Yes!!!!!
Gast
Geplaatst op 29/04/2007
Blackjack

80.60.98.178
Belachelijk, dat wij europeanen altijd de hekkensluiters zijn. Met de PS3 ging het ook mis, grootse plannen, maar het mocht niet wezen.
Gast
Geplaatst op 29/04/2007
poker

62.45.121.220
het komt door al die fucking hoeren: duitsland/italie/frankrijk/spanje die willen hun eigen taal behouden en wij nederlanders lijden hier onder!
Gast
Geplaatst op 02/05/2007
doexys

81.83.220.225
hoe vang je jiachi
Gast
Geplaatst op 02/05/2007
doexys

81.83.220.225
IS ER
IEM
Gast
Geplaatst op 03/05/2007
poker

62.45.83.139
pokémon channel kopen voor de gamecube en dan verzenden naar je gameboy.
Gast
Geplaatst op 07/05/2007
aapje

62.238.247.160
verdomme niet voor de zomervakantie
Gast
Geplaatst op 07/05/2007
thijs

86.88.88.37
NEE!!!!! net sijden se nog dat het en week voor me verjaardag uit was en nou 2 maanden naa me verjaardag dat is egt soo baalen
en in japan is het al vet lang uit
Gast
Geplaatst op 11/05/2007
ik ben fan

82.93.108.195
mijn neef heeft de amerikaanse versie is echt faking goede game zeker een van de baste pokemon games uit
Gast
Geplaatst op 11/05/2007
ik ben fan

82.93.108.195
KOOP DIE GAME GEWOON VAN INTERNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast
Geplaatst op 18/05/2007
sexman

84.104.51.187
hoi hoeren alles ok ik love pokemon!
Gast
Geplaatst op 19/05/2007
manuel

77.161.124.210
kunnen jullie er niet voor zorgen dat ze eerder uitkomen alstubleft
Member
Geplaatst op 12/06/2007
mew vanger
ik heb de game al uitgespeelt ik heb alle vangbare pokemon en sex man zeg geen onzinnige dingen want ik ken je computer id nummer of anders gooi ik je berichten eraf in een vingerknipje onthoud dat en jij brock zomaar alles volgooien met onuttige sites niet doen he want dat gebuerd op elke topic maar we willen deze schoon houden van schelen en spam en andere onuttige dingen en poker niet schelden ik ken je computer id nummer he en aapje het kan zijn dat je schattig bent maar onthoud de regels blijven hetzelfe voor jou of ik haal berichten eraf hoor
Gast
Geplaatst op 24/06/2007
poker

62.45.84.248
tering tieves kanker mew! I will fight you with mewtwo! hehehe!
Gast
Geplaatst op 26/06/2007
Anoniempje

62.235.128.230
Da klopt helemaal nie, mann!!
't Is 27 Juli , lul!
Gast
Geplaatst op 28/06/2007


87.209.86.92
tis echt verdomde laat!! 0_o maa ik ga net twee dagen erna op vakantie duz heb ik em gelukkig op vakantie (-p AAHH ik wil nie meer w8en f*ck
Gast
Geplaatst op 02/07/2007
poker

62.45.123.198
ik heb een wii waar ik op internet mongool! dus id. wordt lastig vieze tering homo! gnagna!
Gast
Geplaatst op 06/07/2007
kevin

87.67.15.251
man vieze vuile hoeren
sterf kunne jullie evengoed gaan schijten !!!
stelletje mongolen
............................grapje :P
Gast
Geplaatst op 13/07/2007
poker

62.45.82.8
hou toch je vieze tering smoel
Gast
Geplaatst op 13/07/2007


62.45.82.8
het is nog 2 weken!
Member
Geplaatst op 15/07/2007
mew vanger
poker houd op met dat te zeggen anders halen we de berichten eraf en daarna gaan we de site van je computer verbannen dan kan je er lekker niet meer op
Gast
Geplaatst op 18/07/2007
poker

62.45.19.237
hou toch je mond vieze mew geiler, vieze HOMO! MEWTWO FOR LIFE!
Gast
Geplaatst op 18/07/2007


62.45.19.237
allemaal KUT sites............. nog zo'n HOMO!
Gast
Geplaatst op 18/07/2007
poker

62.45.19.237
Tssss wat een KUT site, bij nieuws staat: Nintendo revolution, DOMME MONGOOL!
Gast
Geplaatst op 18/07/2007
poker

62.45.19.237
BOEIEN dat ik niet meer op deze site kan, zal me allemaal een dikke WORST wezen.....
Gast
Geplaatst op 18/07/2007
putte

87.66.80.40
wa is da voor een fucking klote site
Gast
Geplaatst op 20/07/2007
poker

62.45.84.86
hou je tering smoel nou is!
Member
Geplaatst op 21/07/2007
mew vanger
nee niet zo schelden mensen ze worden waarschijnlijk binnen een week verwijderd
en poker ik ben geen homo en geen mew en heet vanger NIET GIELER leer eens typen! en schelden doet mij niks en hoe meer jij me uitschelde hoe meer je dichterbij komt dat de site van je computer word geband en je naar de hell kant toe gaat
Gast
Geplaatst op 21/07/2007
poker

62.45.123.237
ach hou je mond roze homo! ik vang geen mew maar jat ze! je hebt zelf geen mew op diamond/pearl OFWEL! NOU BAN ME DAN VIES HOEREN JONG! HET MAAKT TOCH NIET UIT IK ZAL ALTIJD BLIJVEN TERUG KOMEN! MEWTWO ATTACK!
Gast
Geplaatst op 21/07/2007
poker

62.45.123.237
UPDATE DEZE ACHTERLIJKE SITE EENS ER STAAT BIJ NIEUWS: NINTENDO REVOLUTION! voor het geval je het nog niet wist het is nu Wii.
Gast
Geplaatst op 21/07/2007
mew vanger(effe geen avatar)

85.144.16.57
sorry bannen doe ik dat doet iemand anders
maar ze gaan de site voor je computer bannen niet jou naam alleen en niet dubbel posten
en ik ben geen hoer en mijn ouders zijn het niet en ik ben niet roze ik ben bruin en ik douche elke dag dus ow wat een stil makr disser
en hellaas is mew evicienter dan mewtwo maar jij kan niet begrijpan wat dat is want daar ben je te schelderig en dom voor!
Gast
Geplaatst op 21/07/2007
poker

62.45.123.237
leer eens typen man! heb een afwijking ofzo? tsssss een keer een dark attack van mewtwo en mew is neer.......
heb je een mew of niet?
Member
Geplaatst op 22/07/2007
mew vanger
duh tuurlijk heb ik er een maar ik heb inderdaad een afwijking met spelling ow ja wat eenopnieuw disser en mew kan ontwijken als je dat niet weet
Gast
Geplaatst op 22/07/2007
poker

62.45.123.166
jaja dat zal wel.......
Gast
Geplaatst op 22/07/2007
poker

62.45.123.166
wat ik cool vind van een mew is dat hij de aanval transform kan gebruiken net als ditto. dat is gewoon uniek! maar mewtwo is toch echt veel sterker hoor. eficienter ja, sterker nee.
Gast
Geplaatst op 22/07/2007
poker

62.45.123.166
hoe kom jij aan een mew?
mijn vriend heeft action replay ofzo iets.
Member
Geplaatst op 23/07/2007
mew vanger
zeg poker niet double or triple posten en hellaas ik ben eerlijk en je moet effe wat meer over mew kennen want hij is een heel stuk eficienter dan elke pokemon op de glitch garydos na
Gast
Geplaatst op 23/07/2007
poker

62.45.80.33
vertel dan eens hoe JIJ aan een mew komt.
Member
Geplaatst op 26/07/2007
mew vanger
ok ik zal het je vertellen
bij route 8 Vecht niet tegen deze trainer bij route 25
Als allereerst, Nintendo heeft dit niet express gemaakt zodat mensen mew konden krijgen. Dit is een code of anders een fout in het spel. De enige echte manier om mew te krijgen is om mew direct van Nintendo te krijgen van hun promoties. Met GameShark (een cheattool) kan gebruikt worden om mew te vangen(dit kan problemen leveren met spellen).En natuurlijk kan deze code/fout gebruikt woren om Mew te vangen. Deze methode is door mij getest en is veilig. Toch moet een code/cheat/fout voorzichtig gebruikt worden, je neemt het risico om een fout te veroorzaken die je liever niet wil hebben. Gebruik dit dus op eigen risico!

Om deze code te laten werken zijn er belangrijke regels die je moet volgen Als je het spel al hebt uitgespeeld zal het mogelijk zijn dat je dingen hebt gedaan waardoor deze code niet werkt. Dus als je het al hebt uitgespeeld zal de code waarschijnlijk niet werken. En je zult zien waarom in de voorbereideingen hieronder die in deze volgerde moeten worden uitgevoerd om de code te laten werken.

Wees er zeker van dat je deze instructies goed leest! Deze code werkt bij Pokemon Red, Blue en Yellow. Vecht niet met de trainer bij Route 8 en Route 25. Als je dat wel doet zal de code niet werken. Je moet het spel spelen vanaf het begin tot het punt dat je HM02 Fly krijgt in Celadon City. Op dat punt kan je deze code gebruiken. Zorg ervoor dat je een Pokemon die de aanval fly kent bij hebt!






Ga voor deze deur staan bij route 8 Ga naar het menu voordat je gezien word!
Ga naar Route 8 en ga voor het gebouw staan zoals hierboven staat. Wees voorzichtig als je naar het huis loopt de trainer mag je niet zien!! Dit zou een goed punt zijn om je spel op te slaan, omdat je het spel niet kan opslaan totdat je mew hebt gevangen, en je zou fouten kunnen maken, dus dit zou een goed punt zijn om weer opnieuw te beginnen.


Wanneer je een stap naar beneden doet zal de trainer je zien, voordat hij je ziet druk je snel op START. Als je het goed hebt gedaan zou het menu eerder moeten verschijnen dan de trainer jou kan zien. Als dit niet is gelukt moet je opnieuw beginnen, omdat je niet tegen deze trainer mag vechten. Als je dit toch doet werkt de code niet meer.







Vlieg naar Cerulean City De trainer zal je zien als je wegvliegt Maar dat is te laat, je bent al weg!
Ga nu naar het Pokemon Menu en gebruik de Pokemon die de aanval Fly kent en vlieg naar Cerulean City. De trainer zal je zien, maar wees niet ongerust dit hoort zo. Je zal naar Cerulean City vliegen voordat je met de trainer kan vechten!







Bij Cerulean City De Nugget Bridge
Je bent nu in Cerulean City, steek nu de Nugget Bridge over in het noorden van de stad.






Vind deze trainer ten oosten van de brug Versla deze trainer Ga na het gevecht naar Lavender Town

Nadat je de Nugget Bridge bent overgestoken ga je naar het oosten, richting Bill zijn huis. Maar op de weg ernaartoe moet je de trainer die hierboven is aangegeven vinden. Dit is heel belangrijk : Je moet zorgen dat de trainer naar jou toe moet lopen. Ga dus niet tegen hem aanstaan, dit zal ervoor zorgen dat het spel vastloopt. Loopt eerst naar boven zodat je boven de trainer staat, nu loopt de trainer naar jou toe, je zult tegen hem moeten vechten en je moet winnen! Maar dat zou geen probleem moeten zijn omdat de trainer alleen een Slowpoke van level 17 heeft. Als je het gevecht hebt gewonnen moet je naar Lavender Town vliegen.







Bij lavender Town Loop naar dit punt Hier issie! MEW!!
Gast
Geplaatst op 26/07/2007
poker

62.45.80.130
klopt dit heb ik al eens eerder gelezen maar toch bedankt! ennuuu in diamond/pearl?
Member
Geplaatst op 27/07/2007
mew vanger
aatommybs nu kappen met dat ieri gespam!
maar hellaas kan ik de mod die spam berichten wist niet berijken!
maar ik de mew in pokemon diamond een andere keer
Gast
Geplaatst op 29/07/2007
njtommyfc

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 30/07/2007
estommyrq

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 30/07/2007
xhtommyou

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 31/07/2007
jvtommymv

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 31/07/2007
nrtommyxi

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 01/08/2007
uwtommyiv

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 01/08/2007
aatommyfv

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 02/08/2007
rjtommyty

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 03/08/2007
mqtommyap

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Member
Geplaatst op 03/08/2007
mew vanger
wie je ook bent we weten dat jij een en dezelfde persoon bent en nu kappe!
who you may be ar you must now cut af and we know that you all ar one people and now go away!
Gast
Geplaatst op 05/08/2007
hho777momw

207.58.169.74
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 06/08/2007
pbo777molu

216.75.34.206
Very nice point of view! Respect!
Gast
Geplaatst op 09/08/2007
mew vanger

85.144.16.57
shut madda.... up now!we ar crazy of you freak!
we dont love sex sites ok you .......... go away and come never back or..or!
Gast
Geplaatst op 13/08/2007
mew vanger

85.144.16.57
ok wie jullie ook zijn ik ga naar de amdin en verwijder alles hier! of mischien word heel newscore en coamecore gewist?wie weet?
Gast
Geplaatst op 13/08/2007
poker

62.45.81.44
jemig wat is hier allemaal aan de hand?
Gast
Geplaatst op 14/08/2007
mew vanger

85.144.16.57
weet ik niet maar ik kan de admin niet berijken!!!!!
Gast
Geplaatst op 14/08/2007
mew vanger

85.144.16.57
madda...... shut up now or the admin ganne delete the hole site! includife:newscore and gamecore and cheatcore
en nu kappe of de admin gaat de hele site weghalen inclusief.gamecore en newscore en cheatcore.
Gast
Geplaatst op 16/08/2007
mew vanger

85.144.16.57
ok ok ga verder i meen het je deze site newscore(alles van newscore)gaat gewist worden!
Gast
Geplaatst op 17/08/2007
mew vnager

85.144.16.57
go ahead go ahead and spam do you know what you ar doeing :spamming
i... i...:go ahead and the site wil deleted!
deal?
Gast
Geplaatst op 17/08/2007
mew vanger

85.144.16.57
its not your first time here i know becaus your ip number is:216.75.34.206 and that si coming more than 2 times readable!
so shut up whit your leing and go ahead whit you spam deal?
Gast
Geplaatst op 27/08/2007
ewa

83.86.171.228
ewaewaewaewa
Gast
Geplaatst op 01/09/2007
zakhusa

77.251.175.117
je moeder